Je dient het bedrag voor de eerste abonnementsperiode van het Premium Account bij aanschaf direct te voldoen door middel van een iDeal, creditcard, Bancontact of Sofort betaling. Zo zorg je er voor dat het eerste bedrag van je rekening afgeschreven kan worden.
Voor elke verlenging, en opvolgende abonnementsperiode worden er automatisch kosten in rekening gebracht.
Facturen en waar je die kan vinden
Omdat het een automatische incasso is, ontvang je geen factuur die je zelf nog moet voldoen. Wel ontvang je uiteraard een factuur van elke betaling, maar het bedrag hoef je niet zelf over te maken. Zie je in je account dat er nog een bedrag open staat maar kan je de betaling zelf niet voldoen middels de link? Dan is de automatische incasso nog niet verwerkt, maar de factuur heb je al wel ontvangen.
Wat gebeurt er wanneer een periode niet is voldaan
Enkel wanneer we het bedrag niet van je rekening kunnen incasseren of wanneer er een openstaand bedrag is (door bijvoorbeeld een geblokkeerd rekeningnummer of een storing) ontvang je alsnog een mail met betalingsinstructies. Deze betaling dien je binnen 5 dagen te voldoen.
Indien je de betaling dan alsnog niet voldoet zal de incassoprocedure starten met extra administratiekosten.
De kosten van het Premium Account zijn afhankelijk van je abonnementskosten en je gebruikskosten. Deze kosten kan je altijd terugvinden op de factuur op de 'Mijn account' pagina.
Jouw abonnement stopt niet automatisch. Je kan je abonnement op elk moment beëindigen, maar houd er rekening mee dat jouw abonnement wordt verlengd als je niet minimaal 24 uur van tevoren opzegt. Je kan de facturen, de verlengingsdatum, je huidige status en meer informatie over jouw Premiumaccount vinden onderaan de pagina bij het "Mijn Account"-tabblad.