Hoe zeg ik mijn Premium Account op?

Je dient je abonnement zelf stop te zetten indien je niet wilt dat je Premium Abonnement automatisch wordt verlengd. 

Je kan het abonnement op elk moment op je 'Mijn Account' pagina of via je Dashboard stop zetten. Hier staat alle informatie betreffende je abonnement, de factuurgegevens, voorgaande abonnementen en kan je jouw facturen downloaden.

Volg onderstaande stappen om je abonnement op te zeggen: 

Stap 1. Klik op 'STOP PREMIUM ACCOUNT' onderaan de "mijn account" pagina.



Of onder aan de linkerkant van de "mijn account" pagina



Stap 2. Er zal een pop-up openen waar je de opzegging dient te bevestigen. Bevestig je opzegging door op ‘JA’ te klikken. 



Stap 3. Het abonnement is opgezegd en wordt niet meer verlengd

Wanneer je abonnement stopt

De huidige abonnementsperiode loopt na opzegging nog door tot de laatste dag en daarna stopt je Premium Account en komt er geen verlenging meer. Je kan er dus nog wel de huidige abonnementsperiode gebruik van maken. 

Uiteraard kan je na het opzeggen nog wel de gehele betaalde periode gebruik maken van je abonnement, tot en met de laatste dag van je huidige abonnementsperiode. 

Indien je jouw abonnement niet stopzet zal er na de huidige periode een automatische verlenging plaatsvinden voor een periode van 1 maand of 15 dagen (afhankelijk van het Premium Account). 

Als je jouw Premium Account na de automatische verlenging hebt stopgezet, dan dien je de abonnementskosten voor de nieuwe abonnementsperiode te voldoen. 

Je hebt gedurende elke aangevangen abonnementsperiode de dienst ontvangen en daarmee de mogelijkheid om te reageren op advertenties en zoekprofielen. Vanzelfsprekend dienen de kosten voor deze geleverde dienst te worden voldaan, ook wanneer je er geen gebruik van hebt gemaakt of wenst te maken.