Wat gebeurt er wanneer Kamernet de abonnementskosten niet kan afschrijven?

Wanneer je een Premium Account koopt, zul je je eerste betaling voldoen met iDeal, creditcard, PayPal Bancontact, Sofort of AfterPay. 

Alle opvolgende betalingen worden automatisch afgeschreven via de betaalwijze die je gebruikte voor de eerste betaling.

De 15-dagen en 1 maand producten zijn abonnementen en die zullen automatische worden vernieuwd.

Verlenging

Het abonnement verlengt automatisch, behalve wanneer je AfterPay hebt gebruikt toen je het aanschafte.

Wanneer je een andere betaalmethode hebt gebruikt, heb je een abonnement aangeschaft.

De 15-dagen en 1 maand opties zijn abonnementen die, tenzij jij ze opzegt, automatisch verlengt worden. Wanneer een verlenging gebeurt, hangt af van welk product je hebt aangeschaft: elke 15 dagen of elke maand. Dit wordt geteld vanaf de dag van aankoop.

Je kan de afschrijving ongeveer 3 dagen na de verlengingsdatum verwachten. Je ontvangt ook een factuur voor elke betalingsperiode. 

Automatische betaling niet gelukt

Soms gebeurt het dat we de abonnementskosten niet hebben kunnen afschrijven. Als dat gebeurt sturen we je een e-mail met een betaallink en instructies.

Klik op de link en betaal direct via iDeal of creditcard.

Opzegging

Het abonnement blijft actief en nieuwe kosten zullen in rekening worden gebracht totdat jij het opzegt. Je kan dit elk moment doen maar zorg ervoor dat je het doet voor de automatische verlenging. 

Ookal gebruik je je account niet meer (of wil het niet meer gebruiken), de verlenging gebeurt automatisch totdat jij het opzegt.

Je kan jouw facturen, meer informatie over het Premium Account en het abonnement onderaan jouw profiel.

Waar vind je de facturen precies?

  • Klik op de 3 lijntjes rechtsboven op het scherm; 
  • Er komt een menu tevoorschijn, klik daar op je profielfoto (of het standaardplaatje als je die niet hebt ingesteld); 
  • Scroll helemaal naar beneden en vindt meer informatie over je Premium Account