Wanneer en hoe kan ik een terugbetaling krijgen?

Om berichten te kunnen versturen naar andere gebruikers van Kamernet, heb je een Premium abonnement nodig. Er zijn 3 abonnementen:

  • 15- dagen (terugkerend)
  • 1 maand (terugkerend)
  • 3 maanden (eenmalige betaling)

Als je dubbel betaald hebt, kan je een terugbetaling aanvragen. In dit artikel bespreken we de scenario’s waar in dat kan.

Ik ben te laat met annuleren

Zorg ervoor dat je je abonnement 24u voordat het afloopt annuleert. Als je het annuleert op de dag van vernieuwing, zal je van gekozen betaalmethode een nieuwe termijn worden afgeschreven. Bijv. je abonnement zal vernieuwen op 14 september. Je moet annuleren vóór 13 september.


Wanneer je je abonnement te laat hebt geanulleerd kunnen we je niet terugbetalen.


Mocht je alleen een Premium account voor 15 dagen of een maand willen hebben, kan je het corresponderende abonnement aanschaffen en direct annuleren op dezelfde dag. Het abonnement loopt gewoon nog door voor de 15 dagen of een maand maar er wordt geen nieuwe termijn in rekening gebracht.


Leer meer over nieuwe abonnementsperiodes

Hoe annuleer je je abonnement?

Ik heb 2 abonnementen

Wanneer je per ongeluk 2 Premium abonnementen hebt gekocht, laat het ons weten en wij betalen er eentje terug. Helaas kunnen we dat niet doen wanneer je beide abonnementen gebruikt hebt om berichten te sturen.