Wanneer en hoe kan ik een terugbetaling krijgen?

Om berichten te versturen naar andere gebruikers van Kamernet, heb je een Premium abonnement nodig. Er zijn verschillende opties:

  • Een 4-weken abonnement (terugkerend)

  • Een 12-weken abonnement (terugkerend)

  • Een 6-maanden plan (eenmalige betaling)

Als je per ongeluk dubbel betaald hebt, kun je een terugbetaling aanvragen. In dit artikel bespreken we in welke scenario's dat mogelijk is.

Ik ben te laat met annuleren

Ik ben te laat met opzeggen

Je abonnement wordt automatisch verlengd, tenzij je het uiterlijk 24 uur voor de verlengingsdatum annuleert. Als je pas op de verlengingsdatum annuleert, wordt er een bedrag voor de nieuwe periode van je gekozen betaalmethode afgeschreven. Bijvoorbeeld, je abonnement wordt op 14 september verlengd, dus je moet vóór 13 september annuleren.

Als je te laat hebt geannuleerd en het bedrag voor een nieuwe periode al is afgeschreven, kunnen we helaas geen terugbetaling meer doen. De nieuwe abonnementsperiode is dan al gestart.

Mocht je slechts voor een korte periode een Premium Account willen, dan kun je het corresponderende abonnement aanschaffen en het direct op dezelfde dag opzeggen. Je kunt de voordelen van het abonnement blijven gebruiken totdat de periode van 4 weken of 12 weken voorbij is, maar er wordt geen nieuwe termijn meer in rekening gebracht.


Leer meer over nieuwe abonnementsperiodes

Hoe annuleer je je abonnement?

Ik heb 2 abonnementen

Wanneer je per ongeluk twee Premium abonnementen hebt gekocht, laat het ons weten en dan betalen we er eentje terug. We kunnen dit helaas niet doen als je beide abonnementen al hebt gebruikt om berichten te versturen.