Ik heb betaald maar reageren lukt niet

Bij betalingen voor een Premium Account is het in principe zo dat je vrijwel direct moet kunnen reageren.

Dit geldt voor zowel iDeal betalingen als voor het betalen via andere betaalmethodes.

Het kan voorkomen dat er een (kleine) vertraging zit tussen het moment van betalen en het moment van daadwerkelijk kunnen reageren.

Probeer dit eerst

  • 10 minuten na betaling uitloggen en weer opnieuw inloggen;
  • Probeer een andere browser (dus als je Google Chrome gebruikt, probeer Windows Edge, Safari, FireFox, Opera etc.);
  • Gebruik je een Adblocker? Zet 'm even uit en check of 't een verschil maakt;
  • Schoon de cache van je browser op (Google voor 'cache [browser die je gebruikt] leegmaken') en log daarna opnieuw in;
  • Check met welk e-mailadres je bent ingelogd: misschien heb je het abonnement gekocht via een ander e-mailadres gekocht (omdat je ook met Facebook gebruik kan maken, check dat e-mailadres).

Wordt jouw Premium Account na bovenstaande tips en na 10 minuten nog niet geactiveerd? Dan is er waarschijnlijk iets mis gegaan met de betaling.

Stuur een bericht via Mail et daarin een scan of screenshot van de transactie.

Op deze manier kunnen wij je betaling alsnog snel verwerken. Let erop dat je Premium Account een doorlopend abonnement is met automatische verlenging.