Contact via

Mijn berichten zijn niet zichtbaar

Helaas kan het momenteel voorkomen dat het niet lukt om je berichten te bekijken. Dit heeft waarschijnlijk te maken met de browser die je gebruikt. We zijn dit aan het onderzoeken en lossen dit zo snel mogelijk op. Je berichten inbox is te vinden via Mijn Berichten

In de tussentijd willen we je adviseren een of meerdere van de volgende dingen te proberen om het probleem zelf op te lossen: 
  • Gebruik een incognito tabblad of gebruik je browser in privé modus en ga naar Kamernet. Je zou dan opnieuw moeten inloggen, maar je berichten zouden weer zichtbaar moeten zijn.  
     
  • Gebruik een andere webbrowser op je computer of telefoon. Bij Google Chrome zou het wel moeten werken.
     
  • Gebruik de gratis Kamernet app op je mobiele telefoon of tablet en log daar in om de berichten te bekijken en te beantwoorden.
     
  • Verwijder je cookies in de browser of 'leeg je cache' in de browser. Hierna zou je ook je berichten weer moeten kunnen zien.
Mocht het na bovenstaande tips nog niet lukken dan horen we het uiteraard graag via supportdesk@kamernet.nl . Geef in de mail ook aan welke browser je gebruikt en of je bijvoorbeeld een bepaalde melding te zien krijgt.