Contact via

Ik wil mijn Premium Account opzeggen

Je abonnement loopt automatisch door tot wederopzegging. Je dient je abonnement zelf stop te zetten indien je geen verlenging (meer) wil. 

Je kan het abonnement op elk moment op je '
Mijn Account' pagina of via je Dashboard
 stop zetten. Hier staat alle informatie over je abonnement, de factuurgegevens, voorgaande abonnementen en je kan hier de facturen downloaden.

Je abonnement opzeggen 

Stap 1.  Ga naar 'Abonnement' en klik op de rode letters 'zeg abonnement op'. 




Stap 2. Je ontvangt nu een pop-up waar je de opzegging dient te bevestigen. Bevestig je opzegging door op de groene ‘JA’ knop te klikken. 



Stap 3. Het abonnement is opgezegd



De huidige abonnementsperiode loopt na opzegging nog door tot de laatste dag en daarna stopt je Premium Account en komt er geen verlenging meer. Je kan er dus nog wel de huidige abonnementsperiode gebruik van maken. 

Uiteraard kan je na het opzeggen nog wel de gehele betaalde periode gebruik maken van je abonnement, tot en met de laatste dag van je huidige abonnementsperiode. 

Ook kun je na verloop van je abonnement alsnog reacties ontvangen in lopende gesprekken. 


Indien je je abonnement niet stopzet zal er na de huidige periode een automatische verlenging plaatsvinden voor nogmaals 1 maand of 15 dagen (afhankelijk van het Premium Account). 

Als je je Premium Account na de automatische verlenging hebt stopgezet, dan dien je de abonnementskosten voor de nieuwe abonnementsperiode te voldoen. Je hebt gedurende elke aangevangen abonnementsperiode de dienst ontvangen en daarmee de mogelijkheid om te reageren op advertenties en zoekprofielen. Vanzelfsprekend dienen de kosten voor deze geleverde dienst te worden voldaan, ook wanneer je er geen gebruik van hebt gemaakt of wenst te maken.