Contact via

Ik heb een betalingsherinnering ontvangen

Heb je een mail ontvangen waarin is aangegeven dat je betaling is mislukt? Dan staat er een bedrag open op je account en hebben we het bedrag voor de betreffende abonnementsperiode niet kunnen incasseren van je rekening.

De aller-eerste betaling verloopt altijd via iDeal of creditcard.

Wanneer je abonnement automatisch is verlengd worden er kosten in rekening gebracht voor de nieuwe abonnementsperiode. Deze kosten worden automatisch geincasseerd van je rekening of creditcard. 


Wanneer wij het bedrag niet kan incasseren vanwege bijvoorbeeld een te laag saldo, een geblokkeerde rekening of een afwijzing van de incasso ontvang je van ons een betalingsherinnering per e-mail.

De betaling dien je alsnog binnen 15 dagen te voldoen en dat kan door op de betaal link in de mail te klikken. Je komt dan automatisch in een iDeal of creditcard omgeving terecht en kan alsnog op een veilige manier de betaling voldoen. 

Het kan zijn dat je twee mails hebt ontvangen met een betaal link. Je dient beide betalingen dan te voldoen omdat het gaat om aparte facturen van bijvoorbeeld twee verschillende abonnementsperioden. 


Indien je de betaling na de betaaltermijn alsnog niet hebt voldaan zal de incassoprocedure starten waarbij extra administratiekosten in rekening gebracht worden. 

De kosten van het Premium Account zijn afhankelijk van je abonnementskosten en je gebruikskosten. Deze kosten kan je altijd terugvinden op de factuur en op de 
'Mijn account' pagina bij 'Abonnement'.

Lukt het nog niet om de betaling middels de betaallink te voldoen? Dan is de automatische incasso nog niet verwerkt.