Contact via

Betaald maar kan niet reageren

Bij betalingen voor een Premium Account is het in principe zo dat je vrijwel direct moet kunnen reageren. Dit geldt voor zowel iDeal betalingen als voor het betalen met een creditcard. Wel kan het voorkomen dat er een (kleine) vertraging zit tussen het moment van betalen en het moment van daadwerkelijk kunnen reageren.

Wat je dan het beste even kunt doen is 10 minuten na betaling uitloggen en weer opnieuw inloggen. Meestal is het probleem dan verholpen en kun je direct gaan reageren. 

Het kan ook zijn dat je via je Facebook log in je Premium Account aan hebt geschaft, log dan in via Facebook. 
 
Wordt jouw premium account na bovenstaande tips en na 10 minuten nog niet geactiveerd? Dan is er waarschijnlijk iets mis gegaan met de betaling.  Stuur ons een bericht via
Facebook Messenger of Mail met daarin een scan of screenshot van de transactie. Op deze manier kunnen wij je betaling alsnog snel verwerken.

Let erop dat je Premium Account een doorlopend abonnement met automatische verlenging, tot wederopzegging.