Contact via

Betaald maar reageren lukt niet

Bij betalingen voor een Premium Account is het in principe zo dat je vrijwel direct moet kunnen reageren. Dit geldt voor zowel iDeal betalingen als voor het betalen met een creditcard. Het kan voorkomen dat er een (kleine) vertraging zit tussen het moment van betalen en het moment van daadwerkelijk kunnen reageren. 

Wat je dan het beste kunt doen is 10 minuten na betaling uitloggen en weer opnieuw inloggen. Meestal is het probleem dan verholpen en kun je direct gaan reageren. 

Ook kan het zijn dat je een Adblocker gebruikt (eventueel in combinatie met Google Chrome). Wanneer je van browser wisselt of de Adblocker tijdelijk niet gebruikt, zou je berichten moeten kunnen sturen. 


Zorg ook dat je ingelogd bent met het email adres waarmee je een Premium Account hebt aangeschaft, omdat je ook via Facebook in kunt loggen kan het zijn dat je Premium Account met je Facebook registratie is aangeschaft. Probeer dan met dat email adres in te loggen. 

Wordt jouw Premium Account na bovenstaande tips en na 10 minuten nog niet geactiveerd? Dan is er waarschijnlijk iets mis gegaan met de betaling. Stuur een bericht via Facebook Messenger of Mail met daarin een scan of screenshot van de transactie. Op deze manier kunnen wij je betaling alsnog snel verwerken.

Let erop dat je Premium Account een doorlopend abonnement is met automatische verlenging.